• Placówki oświatowe 14-dniowy termin płatności!

Formy płatności

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, mogą Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Państwu w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Pobranie - płacą Państwo gotówką przy odbiorze towaru (listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia (koszt pobrania).
  • Nietypowe formy rozliczeń (dofinansowania, zaopatrzenie placówek oświatowych) - Jeśli zakupują Państwo pomoce dydaktyczne w ramach dofinansowania, zaopatrzenia placówek oświatowych i potrzebują Państwo nietypowych form rozliczenia, np. pro forma, faktura z terminem płatności, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Postaramy się dostosować warunki realizacji zamówienia do Państwa potrzeb.

 

Wystawiamy faktury VAT. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT - prosimy zaznaczyć tę opcję podczas składania zamówienia (prosimy pamiętać o podaniu NIPu Instytucji). 

Wszelkie wątpliwości najlepiej wyjaśnić kontaktując się z nami przed złożeniem zamówienia. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl