ODSZUKAJ I NAZWIJ - Zabawy utrwalające wymowę głosek r, l, li, k, ki, g, gi

Dostępność: Dostępny
Wysyłka w: 4 dni ROBOCZE
Cena: 32,50 zł 32.50
ilość egz.
dodaj do przechowalni

Opis

Autor: Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński
Okładka: teczka
Format:
A4
Ilość stron:
24 kolorowe karty + zeszyt A5
Rok wydania:
2016

ODSZUKAJ I NAZWIJ to zbiór gier logopedycznych utrwalających wymowę głosek r, l, li, k, ki, g, gi przeznaczonych dla dzieci już od 3. roku życia oraz młodzieży. Publikacja stanowi materiał pomocny nie tylko w terapii logopedycznej, ale także w usprawnianiu percepcji i pamięci wzrokowej, rehabilitacji widzenia oraz orientacji przestrzennej. Skierowana jest do logopedów, tyflopedagogów, terapeutów pedagogicznych, nauczycieli przedszkolnych i nauczania zintegrowanego.

Teczka zawiera 3 zestawy gier w postaci plansz do wyszukiwania obrazków przedstawionych na kartonikach. Jeden komplet składa się z podwójnych plansz z kolorowymi ilustracjami oraz ich cieniami, do których należy wyciąć kartoniki z obrazkami. Do każdego zestawu przygotowano 4 rodzaje kartoników:

  • 52 kartoniki z obrazkiem identycznym jak na planszy,
  • 52 kartoniki ukazujące powiększony fragment obrazka z planszy,
  • 52 kartoniki z cieniem obrazka,
  • 52 kartoniki z kontrastem cienia. 

 

 jeśli wybierzesz wersję gry, która wymaga rozcięcia obrazków.

 jeśli wybierzesz naszą propozycję modyfikacji.

 

Propozycja modyfikacji: nie rozcinaj kartoników z powiększonym fragmentem obrazka. Plansze z tymi kartonikami potraktuj jak planszę do gry. Przygotuj dodatkowo:

 

  • kostkę,
  • pionki dla każdego z graczy
  • fanty, które będą zbieranymi punktami (żetony, kamyki, muszelki, cukierki itp.).

 

Gracze kolejno rzucają kostką i przesuwają pionki po planszy o tyle pól, ile było oczek na kostce. Pole na którym się zatrzymają zawiera powiększony fragment obrazka. Gracz odszukuje na drugiej planszy obrazek odpowiadający fragmentowi, nazywa go, a jeśli wykona to zadanie prawidłowo zdobywa punkt. Gra kończy się gdy pierwszy gracz przejdzie przez wszystkie linie planszy. Aby kształtować u dzieci właściwy kierunek działań poruszamy się tylko w poziomych liniach od lewej do prawej. Wówczas polem początkowym będzie lewy górny kwadrat, a końcowym prawy dolny kwadrat. Wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów.

 

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl