ODSZUKAJ I NAZWIJ - Zabawy utrwalające wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego

Dostępność: Dostępny
Wysyłka w: 4 dni ROBOCZE
Cena: 33,00 zł 33.00
ilość egz.
dodaj do przechowalni

Opis

Autor: Katarzyna Szłapa, Iwona Tomasik, Sławomir Wrzesiński
Okładka: teczka
Format:
A4
Ilość stron:
24 kolorowe karty + zeszyt A5
Rok wydania:
2016

ODSZUKAJ I NAZWIJ to zbiór gier logopedycznych utrwalających wymowę głosek sz, ż, cz, ; s, z, c, dz oraz ś, ź, ć, , przeznaczonych dla dzieci już od 3. roku życia oraz młodzieży. Publikacja stanowi materiał pomocny nie tylko w terapii logopedycznej, ale także w usprawnianiu percepcji i pamięci wzrokowej, rehabilitacji widzenia oraz orientacji przestrzennej. Skierowana jest do logopedów, tyflopedagogów, terapeutów pedagogicznych, nauczycieli przedszkolnych i nauczania zintegrowanego.

Teczka zawiera 3 zestawy gier w postaci plansz do wyszukiwania obrazków przedstawionych na kartonikach. Jeden komplet składa się z podwójnych plansz z kolorowymi ilustracjami oraz ich cieniami, do których należy wyciąć kartoniki z obrazkami. Do każdego zestawu przygotowano 4 rodzaje kartoników:

  • 52 kartoniki z obrazkiem identycznym jak na planszy,
  • 52 kartoniki ukazujące powiększony fragment obrazka z planszy,
  • 52 kartoniki z cieniem obrazka,
  • 52 kartoniki z kontrastem cienia. 

 

 jeśli wybierzesz wersję gry, która wymaga rozcięcia obrazków.

 jeśli wybierzesz naszą propozycję modyfikacji.

Propozycja modyfikacji: nie rozcinaj kartoników z powiększonym fragmentem obrazka. Plansze z tymi kartonikami potraktuj jak planszę do gry. Przygotuj dodatkowo:

  • kostkę,
  • pionki dla każdego z graczy
  • fanty, które będą zbieranymi punktami (żetony, kamyki, muszelki, cukierki itp.).

Gracze kolejno rzucają kostką i przesuwają pionki po planszy o tyle pól, ile było oczek na kostce. Pole na którym się zatrzymają zawiera powiększony fragment obrazka. Gracz odszukuje na drugiej planszy obrazek odpowiadający fragmentowi, nazywa go, a jeśli wykona to zadanie prawidłowo zdobywa punkt. Gra kończy się gdy pierwszy gracz przejdzie przez wszystkie linie planszy. Aby kształtować u dzieci właściwy kierunek działań poruszamy się tylko w poziomych liniach od lewej do prawej. Wówczas polem początkowym będzie lewy górny kwadrat, a końcowym prawy dolny kwadrat. Wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów.

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl